Kampaaniad

KUS ME ASUME

JAGUAR JA LAND ROVER 2.0 DIISEL MOOTORIKETTIDE VAHETUS

Jaguar ja Land Rover 2,0 diiselmootorite käivitamisel tekkiv kõrvaline heli on reeglina seotud mootorikettide venimisega. Kui viga on juba süvenenud, siis võib seda kõrvalist heli kuulda kogu mootori töötamise ajal.

Kettide venimise probleem võib tekkida erinevate läbisõitude juures- oleneb sõidustiilist, õlivahetusvälpade pikkusest ning auto kasutustingimustest. Kui mootorit on hooldatud pigem tihemini kui tehas ette näeb ja kui sõidukit kasutatakse rohkem maanteesõitudeks, siis võib keti eluiga olla kordades pikem, kui pika hooldevälbaga linnaautol.

Mootoriketi venimine on võrdlemisi ohtlik viga, mida ignoreerides võib jõuda keti purunemiseni või hambumusest väljahüppamiseni. Mis omakorda põhjustab suuremat sorti ning kallihinnalise mootoririkke.

Seega soovitame juba esimeste avalduvate sümptomite puhul tulla meie juurde autoga kontrolli, et vältida võimalikke suuremaid mootoririkkeid.

VW T6 2.0 BiTDI 150kw MOOTORITE ÕLIKULU LAHENDAMINE

VW T6 2,0 kahe turboga 150kw diiselmootoritel on laialt levinud probleem, et mootor hakkab aina kiirenevas tempos õli tarbima. Tihti jõuavad meie juurde kliendid oma Multivani, Caravelle või Transporteriga olukorras, kus õlikulu on suisa 1 liiter 500 km kohta. 

Intensiivset õlikulu ignoreerides võib põhjustada mootorile või heitgaasisüsteemile suurematsorti kahju. 

Probleemi põhjus seisneb kuluma hakanud silindrites, kolbides ning kolvirõngastes. Remondi käigus vaatame mootorit kui ühte tervikut ning lisaks õlikulu põhjustavatele sõlmedele taastame ka ülejäänud sõlmed, et mootorit saaks pidada remondijärgselt  uueväärseks. Meie tööga kaasneb ka korrektne garantii kas 2 aastat või 100 000 km

Nagu ka paljude teiste automarkide ja mudelite puhul, nii ka VW T6 mootoritel on mootori eluea pikkuse säilitamiseks väga oluline tihedad hooldusvälbad. Meie soovitame mootoriõli vahetust teostada 10 000 km intervalliga.